Ознаке

Белатукадруз (алиас М. Лукић; пролеће-лето 2012)Сјајно, то што си био на Амазону!

Ако имаш неки запис о томе, неку фотографију, откуд знам; нешто што је доживљај Амазона, не обимно, пошаљи да публикујем, пар страна, може, чак и једна страница. Наравно, ако мислиш да то није, мислим публиковање – без везе. Ја мислим да није. Без ичије помоћи осим Гоогла и Вордпреса, покренуо сам неке библиотеке, које су потребне за српску књижевност и културу, а пре свега за оне људе по свету, који зунају наш језик а не могу да дођу до Твојих или мојих штампаних књига. Недавно ми се јавила из Холандије Госпођа што уређује на Мрежи Српску ризницу, и тако, пошто сам неповерљив, а и немам баш много разузмевања за такав тип презентације наших писаца, уметника; сазнах следеће: жена је наше горе лист, тамо живи и има породицу, повремено дође у Србију да набави књиге и враћа се са пуним коферима. Доста тога што су Заветине објавиле, а ја имао у ПДФ, послао сам. И тој Госпођи, и другима по свету.Међутим, како да нас неки други наши људи у свету представљају свету ако немају добар пример, добар извор, и слично, приомер лишен пуке амбиције, какве код нас има колико волиш? Оно што је у неку руку вредело, што се калило и прекалило, рецимо пок. Крду – пожурио је да промени свет, или је случај тако удесио, пре него што смо се и лично срели. У ствари, хтео сам да кажем, драги пријатљу, није довољно само објавити на папиру у 300, 500 или 1000 примерака неку књигу; много је важно урадити више, а интернет и Мрежа светска пружају сјајне могућности. Ја ћу покушати да афирмишем ренесансне духове, и у нашој и у светској култури, колико могу. Јер мени мало људи помаже. Ко би данас и какав био Леонардо, с обзиром на сву његову креативност и радозналост? Ја се то питам често, сусрећући многе наше колеге и из УКС из Друштва Српских књижевника, који имају страховите предрасуде према новинама. Хајде да разумем оне старије, преко 70 и неке године, које је заобишла информатичка „револуција“, али они млађи?
Е да, сетио сам се. Ево, у могућности сам да Ти пошаљем једну моју књигу поезије на српском и енглеском, где сам супроставио идеју пустиње која храни Амазон и Амазон; мислим да је имам, не у ПДФ, негои у Word-u…
Ето нек је то поклон за празнике. А ако пожелиш да је имаш и одштампану, могу Ти послати. А можда би ти могао, рецимо, да скупиш све своје стихове, па да понешто и од тога публикујемо, дозирано и полако?
Све најбоље,
ПС. Та књига коју ти шаљем је објављена под псеудонимом БЕЛАТУКАДРУЗ, јер ја сам решио последњих година да објављујем само под тим псеудонимом, потрудио сам се да буде разрешен, јер ја немам потребе да се кријем. Mного има Лукића у српској књижевности и култури, зато. Наравно, у тој књизи има и доста слика, све је штампано раскошно као каталог неког богатог сликара. Идеја да тако буде била је Снежанина, она је нашла могућност да то тако буде.
Можеш више погледати на овој интер. адреси  http://saharaamazon.blogspot.com/
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
(4. јануар 2011)  (Из релативо богатог Архива Виртуелног Сазвежђа ЗАВЕТИНЕ)
   (Прототип Могућег Архива? Да. Радо бисмо купили, прихватили овакву или сличну напуштену сеоску кућу у околини Београда, планински део)